Re: U kogo konto pocztowe?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Fri 28 Oct 2011 - 11:31:32 MET DST

Użytkownik "PureNick" <ibozaurCTRL+X@zax.pl> napisał w wiadomości
news:mn.d3287dba2f365067.84011@zax.pl...
> dlaczego nie zmieniam programu OE na inny.
>
> [...]
> Nie wiem, czy akurat w tej kwestii kiedyś Tobie odpisywałem,
> ale wypróbuj MesNews, z którego niniejszym piszę:
> http://www.mesnews.net/gb/

Chyba Hellcore... wywaliłem szybciej, niż położyłem. Mimo usilnych starań
nie udało mi się uruchomić plonkownicy, ani tym bardziej jej zautomatyzować.
Wszystko, co złe przyszło, musiałem ręcznie pchać, ale ile można, zwłaszcza,
że nie było to kwestą naciśnięcia klawisza DEL...

> Jak dla mnie DeBeściak od długiego czasu.
> Najnowsza wersja sprzed ok. 2 lat, ale wymiata.

Nie próbowałem tego proramu, zajrzę, TNX.

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)