WIndows XP - udostępnianie plików na hasło - wolne logowanie

Autor: Marek <marek.grupy_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 27 Oct 2011 - 18:51:32 MET DST

Zrobiłem w windows XP PRO udostępniane plików na hasło - zgodnie z
przećwiczoną metodą http://www.hal.trzepak.net/faq/winxp/faqxp.html (punkt
39)

NIby wszystko działa, ale bardzo długo trwa logowanie.
1 Start->uruchom-> \\komputer_jacka
2. pięć do 10 sekund cisza
3. pojawia się monit logowania.

To samo, jak próbuję uruchomić skrót do dowolneog obiektu na \\komputer
jacka.

Po zlaogowaniu wszystko działa juz bez zarzutu. Gdzie szukać rozwiązania
problemu ? (czekanie po kliknięciu na reakcję komputera udostępniająceog
zaoby jest wkurzające :(

PS. Mógłby mi ktoś wyjasnić rolę opracji: z opisu na trzepak. net:
"b/Logowanie w trybie wsadowym - dodajemy tutaj naszą grupę (Goście)."

BO w punkcie "a)odmowa logowania lokalnego - dodajemy tutaj wszystkich
stworzonych wcześniej użytkowników (nie można dodać grupy, bo nie działa,
należy wszystkich wymienić)" chodzi chyba o to, żeby żaden zdalny user nie
mógł zalogowac się do komputera bezpośrednio= uzyskac dostęp do całości
zasobów.