Re: Jak wyłączyć takie dymki

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 27 Oct 2011 - 15:02:16 MET DST

In news:op.v3y9zbdp13q3bq@piotr-komputer.home,
*Piotr M* <xx@xx.xx> typed:

> Tyle że po korekcie wpisu w rejestrze dymki dalej są, wrrrr.

To wykonaj tak:
1. Uruchom edytor rejestru (Start>Uruchom i wpisz regedit)
2. Odnajdź klucz
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced
3. Odnajdź wartość ShowInfoTip, kliknij na nią prawym przyciskiem myszy i
wybierz Modyfikuj
4. W pole Wartość wpisz 0 (zero)
Restart

PS. Jeśli chcesz usunąć równiez dymki w tray to wykonaj dodatkowo
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced
wartość EnableBalloonTips typu DWORD 0 (bez dymków) 1 (dymki)
http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/disableall.reg

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx