Re: Command line - jak zatrzymać realizację skryptu?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 27 Oct 2011 - 13:44:41 MET DST

Marek <precz@spamowi.com> napisał(a):
> Właśnie czytam o PowerShellu. To trzeba zainstalować. Czy instaluje się
> środowisko czy też interpreter w ten sposób?

Napisałeś, że masz Windows 7, czyli masz już w systemie i nic nie musisz
instalować.
Możesz sobie włączyć cmd i napisać powershell i Ci się odpali wewnątrz cmd.
Możesz też sobie stworzyć pusty plik o rozszerzeniu .ps1, kliknąć prawym
przyciskiem i wybrać Edytuj, włączy się specjalny edytor kodu.

> Chodzi mi o to czy programik napisany w PowerShellu jest przenaszalny
> między maszynami bez instalowania czegokolwiek.

Jeśli chodzi o Windows 7 to tak. Na XP trzeba doinstalować.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/