Re: Windows 7 laptop nie Å‚Ä…czy z wifi

Autor: Jacek D. <jdwind_at_poczta.onet.lp>
Data: Wed 26 Oct 2011 - 10:58:55 MET DST

Dnia 20 paź o godz. 20:56 Piotr Palusiński napisał(a):

> Odfajkuj
Niestety, nie pomogło. Chyba zainstaluję sterowniki jeszcze raz, może to
coś da? Po którejś aktualizacji systemu tak się porobiło (nie wiem, po
której bo na początku nie zwróciłem uwagi na to, że się powtarza ten błąd).
Za każdym razem muszę ręcznie "napraw problem" i wtedy się łączy. A co
dziwne (a może i nie dziwne) laptop po uruchomieniu próbuje szukać sieci
(zasięg mam na 100%, zresztą do tej pory wszystko działało dobrze), dopiero
po chwili pokazuje przekreśloną ikonę sieci.

--
Pozdrawiam,
Jacek D. [priv = lp<>pl]