Re: Co za debile do kwadratu pisza strony ?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Tue 25 Oct 2011 - 13:53:18 MET DST

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1vkxmivtnz757$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
> Fakt - sprawdziłem teraz trochę większe, niż sugerowane powiększenie. 150%
> przy 1920×1200 mieści się bez problemów, ale już 300% nie ma jak przewinąć
> tak, by fragmenty po lewej stronie były widoczne.

Właśnie o to chodzi. Jak w Fx dałem, by powiększał tylko tekst, to mieściło
się niezależnie od powiększenia. Czyli pewnie obrazki są nieprawidłowo
osadzone, choć gdybam tylko.
Jednak częściej zdarza się, że tekst wychodzi poza prawy margines. choć
niemożność przewinięcia strony by dała się odczytać jest raczej rzadka.
Chciałem sprawdzić w innych przeglądarkach, ale nie widziałem opcji
"powiększaj tylko tekst".
Puścił bym to przez walidator, ale zapomniałem adresu :)

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)