Re: W7 - konwersja dysku podstawowego na wymienny

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Tue 25 Oct 2011 - 10:46:29 MET DST

Dnia Mon, 24 Oct 2011 21:29:49 +0200, Piotr Palusiński napisał(a):

> A zapytanie o wyłaczenie AHCI w BIOS-ie dostałes juz w pierwszej odpowiedzi
>:->

Tak, to prawda. Nawet nie zakładałem, że w Biosie cokolwiek mogło się
zmienić choć i tak to zweryfikowałem. Po drugie moje gapiostwo podczas
weryfikowania - zasugerowałem się, że mam RAID zorganizowany na kontrolerze
więc nie mogłem przestawić trybu na AHCI... tytle tylko, że zapomniałem, że
dysk wymienny mam na innym kontrolerze (GSATA) i to właśnie w nim tryb
przełączył się na IDE po aktualizacji.