Re: Co za debile do kwadratu pisza strony ?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Mon 24 Oct 2011 - 20:20:50 MET DST

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:i0x3h87xb25l.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
> Mówisz, że gdzie tekst wyłazi za ekran i nie da się przejechać na
> początek?

Tak, po lewej...

> Jak ma powiększanie obrazów - również nigdzie nie wyłazi (Firefox 5.0).

Wiesz... jak na dużym kompie sprawdziłem, to i 200 % mi się akurat
zmieściło.
Zrób 300% i opisz wrażenie - hint: przesuń poziomo zawartość strony, aby
odczytać poczatki linijek pod zdjęciem Seweryna.
Nie każdy ma 2048x1536... Ja mam na dużym, ale korzystam z laptopa, ma
1280x800. I na nim się nie mieści. Nie mogę z każdym gównem latać do dużego,
szkoda czasu i energii.

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)