Re: U kogo konto pocztowe?

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Fri 21 Oct 2011 - 17:54:39 MET DST

EZK wrote:

Na poczatek przeczytaj to:
http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime ;)

> W3a6nie sij dowiedzia3am, ?e firma, w ktsrej mia3am
> przez lata tanie konto pocztowe, podnios3a ceny tak,
> ?e kontynuacja nie bjdzie mo?liwa.

To tak z ciekawosci ile to jest "tak duzo"?

> Zmiana adresu pocztowego to dla mnie spory problem,
> wijc chcia3abym wybraf firmj, w ktsrej bjdj mog3a
> mief takie konto na d3u?ej.
> Proszj o radj gdzie warto mief konto pocztowe,
> darmowe lub bardzo tanie.

Ja ma darmowe na gmailu (czyli jak juz sugerowano), platne na home.pl i
na neo.pl

> 1) czy pocztj mo?na ogl1daf na jakiej6 stronie www i ewentualnie tak?
> wysy3af e-maile z takiej strony?

znaczy dostep przez webmaila? nie wiem czy jest ktos, kto tego nie
oferuje ;)

> 2) obejrza3am stronj s3u?1c1 do za3o?enia konta w gmail i wydaje mi
> sij
> ?e mo?na za3o?yf tylko jedno takie konto. Czy s1 mo?liwe aliasy?

na gmailu aliasow nie widze, na neo.pl sa, na home.pl nie sprawdzalem.

support jest chyba najlepszy na home.pl ale na neo.pl generalnie konto
mi dziala i przez ostatnie 5 lat mialem problem moze ze 2 razy.

--
Wojtek