Re: Co za debile pisza strony ?

Autor: Zbig <zbigniew2011REMOVEthis_at_gmail.REMOVE.com>
Data: Fri 21 Oct 2011 - 11:25:39 MET DST

In pl.comp.os.ms-windows.winnt, Remek wrote:

> Powinieneś dodać - wśród swojej rodziny, kumpli i znajomych. Bo ludzi
> myślących w Polsce jest sporo. Tyle, że muszą wyjeżdżać za chlebem za
> granicę, bo:
>
> - nie należą do kliki
> - nie należą do PO
> - bo mogą zagrozić szefowi będąc od niego lepszym

W wielu przypadkach pewnie tak - ale w znakomitej większości przyczyna jest
bardziej prozaiczna: nikt nie będzie konkurował stawkami ze studenciakami
pragnącymi dorobić sobie do stypendium. A że taki student produkuje, co
tutaj wspomniano... (wiem, że niekoniecznie każdy - ale bądźmy realistami).

A zleceniodawca też jest przecież neptek, i się nie zna - więc uważa, że "to
je dobre", i te parę marnych groszy, które studentowi wystarczą na kino, to
jest wszystko, "co można zapłacić za coś takiego".

Efekty - widać.

--
Z.