kosz w windows 7

Autor: kajus44/gugiel <kajus44_at_wp.pl>
Data: Wed 19 Oct 2011 - 13:21:07 MET DST

Witam.
Używam programu Eraser do czyszczenia m.in kosza. W Viście wyglądało
to tak, że odpalałem Erasera, znajdowałem w nim folder(?) $Recycle,
który był w katalogu Windows OIDP, wskazywałem jeden z kilku koszy
(każdy do odpowiedniego dysku z tego co rozumiem, bo po usunięciu
plików z dysków C i D osobno erasowało się dwa kosze) do oczyszczenia
i sruuu.
Teraz chcę to samo zrobić w windowsie 7, tylko nie umiem w
eksploratorze Erasera znaleźć koszy.
Ktoś podpowie gdzie szukać?
W ustawieniach W7 mam pokazywanie plików niewidocznych i systemowych.
W googlach pierwszych kilkanaście stron podaje radę jak pokazać kosz
na pulpicie, nie znalazłem tego czego ja szukam.