Re: Poprawka KB2487367 instaluje się w kółko

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 17 Oct 2011 - 06:39:10 MET DST

In news:j7fktl$36i$1@news.onet.pl,
*Expedyt* <expedyt@poczta.TNIJTO.onet.pl> typed:
> Witam.
> W koło Macieju instalują mi się 3 poprawki związane z .NET Framework 4.0.
> M.in. poprawka KB2487367. Po zainstalowaniu i restarcie kompa znów pojawia
> się opcja zamknięcia systemu z zakończeniem instalacji tych 3 poprawek.
> Sprawa jest irytująca. Ktoś wie co z tym zrobić?

Uruchom wiersz poleceń CMD - prawym przyciskiem myszy "Uruchom jako
Administrator" i wpisać komendę:
fsutil resource setautoreset true c:\
gdzie c:\ oznacza literę dysku na jakiej mamy zainstalowany system
Restart

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx