Re: Problemy z internetem w Windows7 z Aster

Autor: <adresss_at_poczta.pl>
Data: Sun 16 Oct 2011 - 17:07:36 MET DST

On Thu, 13 Oct 2011 17:34:14 +0000 (UTC), "Bartosz Paluchowski"
<i105n2k@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

>Witam,
>
>mam laptopa Asus K50IJ z Windows7. Komputer pracuje i zachowuje się normalnie,
>gdy podepnę go do Internetu (w Aster) IE przestaje się uruchamiać a Firefox
>przy próbie pobrania/otwarcia jakiegokolwiek pliku również się wyłącza. Po
>odpięciu internetu IE uruchamia się bez problemu. Podpiąłem go do Internetu w
>T-Mobile i tam problem nie występuje. Czy ktoś mógłby mi wskazać co się może
>dziać ?

podpinasz sie bezposrednio do modemu aster, czy masz swoj router???

Mam kolege, co mu VPNy nie chcialy dzialac i inne jakies tam. Gdy
wylaczyl protokol IPv6 (ktory jest domyslny juz chyba w Windows), to
wszystko zaczelo mu normalnie dzialac.

--
ThinkXtra