Re: [winXP] Zarzadzanie uzytkownikami nie admin - jak

Autor: mrk <no.entered_at_hot.com>
Data: Sun 16 Oct 2011 - 09:15:34 MET DST

----->------------------------------------------
From:Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Sat, 15 Oct 2011 22:40:37 +0200
Subject:Re: [winXP] Zarzadzanie uzytkownikami nie admin - jak
Grzegorz Niemirowski napisal w dniu 2011-10-15 22:40:

> Jako ktokolwiek. O to właśnie chodzi w runas, że uruchomić może każdy -
> służy do uruchamiania jako inny użytkownik. A w kontekście kogo zostanie
> uruchomione dane polecenie to zależy od parametrów runas.

Znam polecenie runas, tylko moze wlasnie tego nie rozumiem stad moje
dziwne pytanie.

Dotychczas korzystalem tak:
Jako zwykly uzytkownik uruchamialem programy korzystajac z runas jako
administrator. Podawalem haslo i po sprawie.
W tym przypadku nie chce podawac hasla admina. Uzytkownik, ktoremu chce
dac mozliwosc zarzadzania kontami w systemie ma nie znac hasla
administratora, ani ma nie byc administratorem (no takim malym tylko)

Wiem ze wyjdzie maslo maslane, bo taki uzytkownik bedzie mogl sie zrobic
adminem w kazdej chwili

Powiem konkretnie o co chodzi.
Napisalem kilka prostych skryptów dla zony zeby mogla pod moja
nieobecnosc blokowac konto dziecku. Tenze skrypt nie dziala na koncie z
uprawnieniami "Power Users".