Instalacja XP Pro - problem z kopiowaniem okreœlonych plików

Autor: Uni <universis_at_wp.pl>
Data: Fri 14 Oct 2011 - 12:55:11 MET DST

Swój problem podczas instalacji XP opisałem dokładniej tutaj :

http://forum.windowsmx.pl/instalator-nie-moze-skopiowac-pliku-t13812.html

ale w bieżącym wątku napiszę w skrócie. Po modyfikacji swojego XP
programem n-Lite dokonuję instalacji - z dysku twardego - robię to z
"wysokości" drugiego XP pracującego na innej partycji klikając setup.exe
lub z dos'a - klikając winnt.exe - w obu przypadkach mam po drugim już
restarcie instalacji monit instalatora że nie może skopiować pliku
c_852.nls choć ten plik jest w zasobach instalacyjnych katalogu i386
zmodyfikowanej instalacji. Próbowałem na drugim laptopie i to samo,
pożyczyłem płytkę z XP / choć moja jest w nienagannym stanie i nie ma
problemu z instalacją XP / i też to samo. W obu laptopach mam padnięte
CD/DVD więc postanowiłem ze zmodyfikowanego XP zrobić iso i
zainstalowałem na VirtualPC - i co się okazuje ?. Okazuje się że przy
tym modzie instalacji nie ma żadnych problemów z kopiowaniem
jakichkolwiek plików. Więc mam podejrzenie że w modzie instalacji z CD
wykonywana jest inna procedura niż przy pozostałych dwóch modach z HDD,
sprawę popiera to że wpisując n-Lite'm "numerek" instalacji - przy
instalacji z CD nie trzeba go wpisywać, a przy starcie z z HDD nie ma
takiej możliwości żeby nie trzeba było go wpisać. Na moje oko - trzeba
"wyrównać" jakiś skrypt/bath instalacyjny, ale właśnie o pomoc w
wyjściu
z tego problemu piszę do Was. Proszę o pomoc w temacie.