Jak wymusic w Notepadzie "koniec biezacej strony"?

Autor: Zbig <zbigniew2011REMOVEthis_at_gmail.REMOVE.com>
Data: Thu 13 Oct 2011 - 13:30:29 MET DST

Zauważyłem - przy drukowaniu z Notepada - że "olewa" on znaki "form-feed",
które wstawiłem do tekstu, aby podział na strony urządzić po swojemu.

Czy istnieje jakikolwiek sposób, aby zachęcić go do przesłania drukarce
sygnału "na tej kartce już nie drukuj, zacznij od następnej"? Jakiś inny
kod, niż standardowy FF?

--
Z.