Re: [OT] Czym zmierzyć "ruch" w pliku swap?

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Thu 13 Oct 2011 - 00:23:38 MET DST

W dniu 2011-10-12 20:00, JoteR pisze:

> No masz, ujmij się w obronie honoru damy, to nie dość, że po ryju
> dostaniesz, to jeszcze damulka parasolką dołoży ;->

Fajne znasz powiedzonka Wiecha, fajnie, że masz dobrą pamięć.
Nie mniej jednak ja tego tak nie odebrałam.

> Wytropiłaś mnie, szacuneczek. Muszę chyba zejść do podziemia.

Sam się tak czasami podpisujesz. Po co mi by było tropienie Ciebie?

> No litości... Ile razy mam pisać: "u nasz na Woli"?

No to na Woli.

> No coÅ› ty, nawet u "Babci"? Skandal...

Jego knajpę widzialam tylko na obrazkach. Babcia pisał na grupie, że
mają dobre pyzy, więc zapytałam czy można na wynos, ale odpisał, że
trzeba się wcześniej zaanonsować, tzn zamówić te pyzy. Niestety ja nigdy
nie wiem kiedy będę tamtędy przechodzila i po drodze wstąpiła, więc jak
do tej pory pyzów nie spróbowałam.

> Nie trzeba pić, wystarczy stawiać ;->

Nie stawiam nikomu i mnie nie stawiają. Jakbym chciała piwka to nie
zbidniałabym jakbym sobie kupiła :-)

animka

--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w