Re: HTML5 - skąd się nauczyć?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 12 Oct 2011 - 14:32:09 MET DST

JoteR in news:j72526$5n0$1@inews.gazeta.pl
> Znaczy się, że obaj mylicie grupy *dyskusyjne* z helpdeskiem.
> JoteR

nie masz racji; z mojego punktu widzenia; a moj pkt widzenia jest taki:

grupy dysk. sa/były _tylko_i_wylacznie_ jedną z wielu internetowych
propozycji (np.) zdobywania wiedzy w sprawie. I koniec. To wszystko.
Jesli zaczniesz tanczyc kolo tego, doprecyzowywac: kto moze, kiedy może, po
czym może napisac post generujacy watek - to wygenerujesz stado
internetowych kapo (gwarantowane),bardzo czesto chamowatych, impertynentow,
pseudodowciapnych, zamieniajacych wiekszosc (moze przesadzilem, w kazdym
razie - wiele) watkow w jazgot o tym, czy zadajacy pytanie jest
wystarczajaco... pracowity :) I potem ten bełkot kilkunastu postow nie o
temacie, tylko domorosle bredzenia o etyce pracy z uzyciem google i myszy.

Ale teraz to i tak juz po herbacie, grupy przechodza do przeszlosci.

btw: nie myle helpdeska z grupami, to oczywiste. Szkoda tłumaczyć.