Re: Czym zmierzyć "ruch" w pliku swap?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 11 Oct 2011 - 20:06:55 MET DST

"Latet" napisał:

> Rozumiem. Choć Animka to też facet, tylko udaje dziewczynę. rodzaju
> niewątpliwie żeńskiego, dobrze znan

Pudło. Animka (primo voto Kaja) jest trollicą rodzaju niewątpliwie
żeńskiego, doskonale znaną mieszkańcom warszawskiej Sadyby. I nieszczęsnemu
personelowi "Komputronika" w Sadyba Best Mall, żeby nie był taki zupełny OT.

> Raz go zdradziło jego zdjęcie - tzn. na innym forum zapodał zdjęcie
> akwarium i jego postać - ewidentnie męska - była odbita w szybie :-)

Pytanie tylko, komu co odbiło ;-)
Nie chce mi się teraz grzebać w archiwum, ale mam wrażenie, że została
uwieczniona na zdjęciu ze spotkania grupowego p.r.w.

JoteR