Re: Czym zmierzyć "ruch" w pliku swap?

Autor: Jerzy Dombczak <jdabczak_at_onet.eu>
Data: Sat 08 Oct 2011 - 12:55:13 MET DST

W dniu 2011-10-07 22:09, RemeK pisze:

> Uzywalem swapa na RAMDisku z XP przez okolo 2 lata. Nie bylo z tym zadnych
> problemow.

Ty nie ale zapytaj google ilu osobom swap zajezdzil SSD w ciagu roku i
mniej. SSD to pamieci NAND a te maja ograniczona ilosc zapisow, ba
potrafia pasc ni z tego ni z owego po kilku miesiacach.

Juz o padnietych komorkach nie wspomne bo te sa relokowane ale jakbys
mial odpowiednie narzedzie to za glowe bys sie zlapal ile komorek pada w
ciagu roku.