Re: Czym zmierzyć "ruch" w pliku swap?

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Fri 07 Oct 2011 - 18:27:36 MET DST

> Tylko po co?

Póki co, jak napisałem - testowo.
Docelowo, gdy dokupię trochę RAM-u, chcę plik wymiany trzymać w całości na
ram-disku. Teraz jest on na SSD. Wydajnościowo - jest spoko, ale cóż, choć nie
należę do tych, co robią wszystko, aby ich dysk SSD jak najmniej pracował, to
przynam, że skoro jednak tak dziecinnie łatwo można ograniczyć "zużywanie się"
dysku SSD (przenosząc swapa i cache przeglądarek na ramdisk), to grzech nie
skorzystać...

Stąd też chęć zmierzenia ile tak naprawdę zapisu jest dokonywane do swap-a
podczas normalnej pracy (pod XP).

latet