Jak usunąć nieusuwalne zerowe pliki?

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Thu 06 Oct 2011 - 22:46:40 MET DST

Witam,

Mam taki głupi problem (i to na kilku różnych pecetach z WinXP). Problem dotyczy
folderu "Moje Dokumenty / Pobieranie" - wykorzystywanego przez Firefoxa do
zapistywania pobranych plików.

Otóż raz na jakiś czas (nie wiem od czego to zależy) pojawiają się w nim pliki o
wielkości 0 KB (i o nazwach takich, jak naprawde pobierane pliki), z którymi nic
nie mogę zrobić. Nie można ich usunąć - tkwią więc w tym folderze od miesięcy.
To jeszcze pół biedy - gorzej, że przeszkadzają w robieniu kopii zapasowych, bo
kopiowanie wykrzacza się (i przerywa) na tych plikach.

Nie pomogło też zapuszczanie systemowych narzędzi do naprawy struktury plików
partycji ntfs.

Co to jest i jak się z tym uporać? (inaczej niż robiąc formatowanie partycji).

Dzięki,

latet