Re: HTML5 - skąd się nauczyć?

Autor: alburnus <korlinski_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 05 Oct 2011 - 20:39:55 MET DST

Resu <Re@su.com> napisał(a):

> Widzę, że należysz do tych, którzy swoje kompleksy leczą oskarżając
> innych, że nie potrafią posługiwać się Googlem. Otóż potrafią i to być
> może lepiej niż Ty.

Przegiąłeś trochę! Kompleksy to leczysz chyba Ty! Gdzie widzisz oskarżenie w
mojej wypowiedzi (chyba, że masz tak wielki ego, które nie znosi najmniejszej
uwagi)?
Napisałeś, że kurs jest dla osoby, która nie miała styczności z żadną wersją
HTML-a, ani nie tworzyła stron www za pomocą edytorów wysiwyg. To jakiej
odpowiedzi się spodziewałeś, skoro zadajesz pytanie zdając się być zupełnie
"zielonym"? To tak jakbyś napisał: "Chcę napisać nowy system operacyjny, ale
nie programowałem do tej pory, ani nie orientuję się w żadnym systemie plików
- jaki kurs mi polecicie?" Trochę mniej zacietrzewienia. Warto jednak zacząć
od podstaw i "zwykłego" HTML-a.
Też pozdrawiam!