Re: Truecrypt a zaszyfrowany cały dysk i nowy system?

Autor: Kwiecisty <kwiatek_at_slopsbox.com>
Data: Wed 05 Oct 2011 - 18:47:23 MET DST

W dniu 2011-10-02 20:20, JoteR pisze:

> Laptop lub klawiatura laptopopodobna i NumLock?
>
> JoteR

Na dwieście procent nie, głupio pisać, ale hasło było kompletnie
banalne. Zastanawiam się czy miała na to wpływ zmiana systemu z 32 na 64
bit.

Hasło na pewno dobre, dysk na pewno dobry.

A, co ciekawe, po zabawach z podmontowywaniem (ale nie inwazyjnych
zupełnie) po którymś restarcie komputera wywaliło mi.... bootloader
windowsów :)

Musiałem odzyskać z instalki. Najwyraźniej coś na tym dysku było więcej
niż czysty wolumen zaszyfrowany TC (możliwe, że moje jakieś eksperymenty
sprzed lat z jakimiÅ› linuxami.. chgw...)

Pozdr,
Tomek