Re: [ot**2] nokia e50 - kontakty

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Wed 05 Oct 2011 - 10:17:34 MET DST

1634Racine wrote:

> Po drugie: chce miec mozliwosc rozłącznego wylistowania tego, co jest
> w pamieci tel, a co na karcie sim - nie bede klikaniem sprawdzal
> kazdego kontaktu: czy on w pam. tel, czy na karcie, bo mi to dekadę
> zajmie.

Zmień telefon (zmień też grupę w tej kwestii).

> Chce

Chcieć każdemu wolno.

> wylistowac kontakty stąd i stąd, porownac, od razu
> pokasowac np. kontakty zdublowane (bo są i na karcie, i w pam. tel),
> cos wykasowac z karty, cos wpisac, itp itd. I ma to byc wygodne w
> wykonaniu, czyli cos jak w edytorze kontaktow w Nokia PC Suite; tylko
> ,że ten soft _nie_rozroznia_ źródła kontaktow (czy pamiec tel czy sim)

1. Przykładowo ściągnąć całość kontaktów -> skasować wszystko w
telefonie -> porządek zrobić na pececie -> wysłać kontakty
uporządkowane do telefonu do pamięci telefonu, nie na kartę problem
zniknie.
Przy awersji do pc_suite całą operację zrobić po SyncML i na jakimś
koncie założonym w tym celu przy użyciu dowolnej przeglądarki
internetowej.
2. Nie tworzyć problemów tam gdzie ich nie ma.

--
Wojtek