Re: backup systemu xp

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 04 Oct 2011 - 22:29:30 MET DST

Dnia Tue, 4 Oct 2011 13:30:59 +0200, 1634Racine napisał(a):

> Michal Kawecki in news:187ldm8wefk7c.dlg@kwinto.prv
> [...................]
>
> mowisz tez o tworzeniu obrazu snapshotem??

Oczywiście. Ja używam do tego tandemu płytka instalacyjna W7 + USB pen z
plikiem snapshot.exe.

> czy tylko o ODtwarzaniu systemu na dysku gdzie system padl, ale też o tym,
> że kladzanie takiego "obrazowego" systemu na innym, pustym dysku nowego pc
> _wymaga_ po prostu srodowiska i moze to byc hirens?

Może być okrojone Windows z Hiren's, ale może być też zwykły DOS, tyle
że wtedy napęd musi być obsługiwany przez BIOS w trybie IDE, a nie AHCI.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/