Re: Odzyskiwanie danych z plik贸w szyfrowanych EFS

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Tue 04 Oct 2011 - 03:40:18 MET DST

U偶ytkownik "R" napisa艂:

> ca艂e szcz臋艣cie "Moje dokumenty" jako艣 nie mia艂em ochoty
> szyfrowa膰, by艂oby wi臋cej straty.

Chyba czego艣 nie rozumiem. Dane trzymasz w katalogach Pulpit i Moje
dokumenty? Czyli na partycji systemowej? Sposobu my艣lenia M$ nie da si臋
zmieni膰. Moje dokumenty - 艣miech na sali. Za艂o偶enia z czas贸w kilobajtowych
dysk贸w pokutuj膮ce do dzisiaj. Niedawno zauwa偶y艂em jeszcze w menu
kontekstowym takie dziwad艂o jak Akt贸wka. To ju偶 paranoja. Natomiast
u偶ytkownik ma m贸zg i ma prawo go u偶ywa膰.

Remek