Re: backup systemu xp

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 04 Oct 2011 - 00:06:20 MET DST

Dnia Mon, 3 Oct 2011 13:36:27 +0200, 1634Racine napisał(a):

> Michal Kawecki in news:19io2ubauje7a$.dlg@kwinto.prv
> [..........]
>
> czyli jesli jest okrojony xp zainstalowany z plyty instalacyjnej, ktora
> _nie_daje_mozliwosci_naprawy_R-em_ (tak jest/bywa z takimi xp) i snapshotem
> (czyms innym) wykonana kopia systemowej, to po ptokach?
> Bo rozumiem, że odtwarzanie systemu moze generowac koniecznosc standardowej
> naprawy (tak jest?), np poprzez R.
>
> Wiec czym naprawiac system jesli nie plytą, z ktorej byl instalowany?

Jeśli system nie był uszkodzony w momencie tworzenia image, to nie
trzeba go naprawiać po odtworzeniu z obrazka.

Snapshota najlepiej uruchamiać w jakimś środowisku Windows. Taką
możliwość daje płytka instalacyjna Visty/W7 lub Hiren's CD i tylko
dlatego o nich napisałem. Można go odpalić i spod DOS-a, ale wówczas
jeśli kontroler dysków na płycie głównej został ustawiony w tryb AHCI,
to Snapshot niemal na pewno nie zobaczy napędów dyskowych.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/