Re: Win8 - Menu start

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 03 Oct 2011 - 21:00:40 MET DST

Dnia Mon, 3 Oct 2011 13:26:06 +0200, 1634Racine napisał(a):

> Przemysław Ryk in news:69xt1xvu2uzw.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info
>
> ale moda: zdania o rytmie oznajmujacym konczone znakiem zapytania, jak z
> listy dialogowej sitcomu :):) Tez w to wpadles? :)

Czasami się zdarza. :D

> to chyba jasne

> a to nie moj żal z powodu "koniecznosci" zakupu, ale kpina (malo jasna, jak
> widac) z pędu ku nowemu, bo JUŻ JEST, NOWY, LEPSZY, itp itd. Ergo: kpina z
> rynku prowadzacego na smyczy w owczym pedzie.

Wiesz - ja się wcale nie dziwię takiemu podejściu. Oczekujesz, że wraz z
wprowadzeniem na rynek dajmy na to InDesigna CS5 utworzone przez niego pliki
przeczyta InDesign 2.0?

Podobnie jest z systemem operacyjnym. Jest jakiś cykl życia produktu, jest
jakaś ścieżka rozwoju, nowe funkcjonalności wprowadza się w nowych wersjach.
Normalna rzecz. Można próbować wstawiać je do starszych wersji. Pytanie
tylko - po co? :)

[ Hunt: No, she's got no training for this kind of thing. Swanbeck: What,  ]
[ to go to bed with a man and lie to him? She's a woman. She's got all the ]
[ training she needs.                            ("Mission Impossible II") ]