Re: Win8 - Menu start

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 02 Oct 2011 - 16:13:26 MET DST

Szymon von Ulezalka in
news:1df19e45-dfb6-4cc3-b447-2e91f1f3c177@t11g2000yqk.googlegroups.com
> no, osobiscie- uwazam ze menu win7 bije na glowe uzywalnoscia menu xp.

no, to jest wlasnie osobiscie Twoje zdanie; ja pisalem o tych [a jest ich
wielu, wielu :), ktorzy szperaja po stronach z softem co najmniej
upodabniajacym wyglad w7/8 do xp

> czemu "postepu" :? bo ja jakos widze roznice, np spokojne
> przeladowanie sterow bez ponownego uruchamiania, uac, powershell w
> standardzie etc etc
> szymon

az tyle tego, ze nie mozna bylo _istotnych_ zmian wpakowac w jakis sp4 dla
xp? żeby juz nie wydawac pieniedzy na nowy system...
ciekawym, cos rewolucyjnego bedzie w w8 :)