Re: Program do wycinania reklam

Autor: Delta <delta_at_os.pl>
Data: Sun 02 Oct 2011 - 13:15:59 MET DST

Dnia Sun, 2 Oct 2011 08:29:49 +0200, Doer napisał(a):

> Dzięki. Ten program wycina reklamę, ale tylko jedną przy jednym
> uruchomieniu. Czy zatem muszę ten program uruchamiać tyle razy
> ile przerywników reklamowych jest w danym filmie, czy o czymś
> nie wiem i da się ustawić usuwanie wszystkich przerywników za jednym
> uruchomieniem?

Ja to robię tak: wczytuję film, ustawiam sobie film na odpowiedniej
klatce, klikam na ikonie z czerwonym A żeby zaznaczyć początek wycinki,
przesuwam kursor na koniec fragmentu do wycięcia, klikam na ikonę z
literą B żeby zaznaczyć koniec wycinki, wciskam na klawiaturze Delete i
fragment jest wycięty. Potem przesuwam na kolejny fragment do
wycięcia... i robię to tyle razy ile mi potrzeba, nie muszę uruchamiać
programu po każdym wycięciu.

--
Delta
Never give up! Never give up! Never give up!