Re: Remote desktop problem - rozwiazany

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 30 Sep 2011 - 22:40:25 MET DST

Dnia Fri, 30 Sep 2011 19:24:34 +0200, asdfg napisał(a):

> Dzięki za odpowiedz. Problem rozwiązany. Okazało sie ze powód był bardziej
> prozaiczny i wielce zaskakujący - za duża rozdzielczość ekranu!!!! Problem
> powstał kiedy zmieniliśmy monitory na 22" z rozdzielczością 1680 x 1050. W
> domu na rozdzialce 1024x768 wszystko działało OK. Wystarczy zmniejszyć
> rozdzielczosc w ustawieniach RDP i wszystko działa jak trzeba.
>
> Nie pytajcie mnie ile trwało zanim znaleźliśmy rozwiązanie.

Takich limitów nie ma w domyślnej konfiguracji. Zajrzyj do gpedit.msc |
Szablony administracyjne | Składniki Windows | Usługi pulpitu zdalnego |
Środowisko sesji zdalnej, czy nie masz nałożonego lokalnego ograniczenia
na maksymalną rozdzielczość ekranu. Sprawdź też to samo w ustawieniach
polis domenowych.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/