restart komputerów w sieci : BSOD

Autor: Marek <marek.grupy_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 30 Sep 2011 - 14:36:28 MET DST

Jak kiedys pisałem coś (zakłócenia w zasialniu ?) resetuje mi większosc
komputerów w sieci (komputery z windows XP pro). Na kilku maszynach
wyłączyłem auto-restart po awarii, i mam BSOD:
 0X000000D1 DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
Informacje techniczne: STOP 0x0000000D1 (0x8A600000 ....

Czy taki komunikat może być efektem zakłóceń w zasilaniu (na 2 kompach ten
sam komunikat), czy przyczyna jest w oprogramowaniu (wirus/trojan)? Na
stacjach mam smart security, wszędzie stacje są niewidoczne z sieci, zadna
nie udostępnia zasobów, Eksperyment z próbą zdalnego restartu kończy się
poprawnym w tej konfiguracji komunikatem o braku odpowiedzi zdalnego
komputera.

Gdzie szukac dalej, poza podpięciem do zasilania rejestratora którego będę
miał dopiero za tydzień- dwa ?