backup systemu xp

Autor: fir <general_kenobi_j_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 30 Sep 2011 - 08:37:03 MET DST

sorki za wielokroc zapewne padajace pytanie

mam xp sp2 ktory stoi bez przeinstalowywania
od 5 juz lat ostrego uzywania - i jest mozliwe
ze lekko rozklekotany (np jak otworze za duzo
zakladek w przegladarkach to sie sypia) ale
pozatym wzglednie nie i jest ok - jakby sie
jednak sypnal to mialbym duzo problemow (chocby
wziawszy to ze czytnik plyt mi sie ostatnio
uszkodzili niemialbym jak przeinstalowac xp-ka,
chybaze da sie jakos instalke zgrac na pendrive'
i pozniej z niego odpalac (?) [wogole to pozatym
wlozylem duzo (ze dwa lata) pracy w zbudowanie
sobie tego sytemu, programiki kustomizacje,
zebrane ksiazki itp)

mam za to kawalek (1000GB) zewn dysku i moglbym zrobic
na nim backup partycji rozruchowej (c:)

jakim programem to zrobic ? program powinien byc
darmowy i powinien dac mi mozliwosc odzyskania
partycji systemowej (20 GB) po totalnym padzie
typu zamazanie boot sektora itp (???)

dzieki za odp!

fir