Re: Win8 - Menu start

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Thu 29 Sep 2011 - 19:02:14 MET DST

Użytkownik "Latet" <latet@latet.pl> napisał w wiadomości
news:j61vb8$99v$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> Czy pod Win8 można włączyć "normalne"* Menu Start? Bo ten zastępujęcy je
> zielony ekran z wielkimi ikonami zaprojektowany chyba pod 3-letnie
> dzieci - jakoś mi nie leży.

Z podobnego powodu nie podoba mi się najnowsze Ubuntu. Teraz aby dojść do
zarządzania systemem, muszę niemal po omacku szukać... Wolałem starszą
wersję.

> * "normalne" w cudzysłowie, bo chodzi mi o takie spod Win7. Naprawdę
> normalne to mam pod XP, ale z tego co wiem, to nawet pod Win7 już się go
> nie da uzyskać.

Ale przynajmniej układ jeszcze "łapie się na załapywanie", znaczy się,
jeszcze jest nieco podobny do tego, do czego większość z nas się
przyzwyczaiła. Cóż, zobaczymy, może jednak się zyska coś na zmianie ukadu,
tu i tam...

--
Proszę, podpisz petycję...
http://www.petycje.pl/petycja/7778/