Re: Malwarebytes Anti-Malware Lifetime License

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Thu 29 Sep 2011 - 14:08:40 MET DST

> Mówisz o tym samym, który skanuje komputer przy każdej instalacji
> aktualizacji MS, po czym niczego nie zgłasza i trzeba sprzatać
> malwarebytem? :D

Samo-skanuje?
Hm... u mnie nie - musze odpalac go recznie i kilka razy ratowalem nim
rozne systemy, bo nie mialy roznych krytycznych latek.

Malwarebytes' Anti-Malware jest fajne, ale ma jedna wade -
- nie sciagniesz ze strony paczki z najnowsza baza danych.
Tworek z MS ma juz to w sobie.

PS
Chodzilo mi o Microsoft Windows Malicious Software Removal Tool (KB890830)
http://www.microsoft.com/downloads/pl-pl/details.aspx?FamilyID=ad724ae0-e72d-4f54-9ab3-75b8eb148356