Re: [ot] IE nie pokazuje picasy? (do uzytkownikow picasy, opery, IE)

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 29 Sep 2011 - 04:54:50 MET DST

kamil in news:j5unt4$67b$2@inews.gazeta.pl
> Pod IE 7, 8 i 9 Picasa działa bez problemów.

napisalem w poscie wyzej: faktycznie, ie8 dziala na picasie ok;
post dotyczyl tego, że opera symulujaca ie dziala źle.

> Już to nie raz pisałem i pisać będę - po co ludzie męczą się z Operą?

jakims tam i _kiedys_ powodem byl zdaje sie ActiveX i szeroko pojete
bezpieczenstwo (w tej sprawie opera biła na glowe np. IE, pisze skrotowo i
powierzchownie, ale wiadomo, o co chodzi), i w ogole - troche pomyslowych i
tylko w operze wystepujacych rozwiazan ergonomicznych, i lekkosc. Opera
_byla_ nowatorska. Potem kupily te "ergonomiczne" rozwiazania inne
przegladarki, opera niestety dobrnela w tej chwili do sciany jesli chodzi o
lekkosc. W zasadzie nie ma nic innowacyjnego do zaproponowania, a to, czym
by mogla nadal czarowac - czyli lekkosc dzialania - jest pod psem. Jesli cos
jest w miare ok, to chyba jednak odpornosc na roznego rodzaju kontrolki. po
prostu w operze nie dzialaja. czyli bezpieczenstwo. A czy jest lzejsza od
IE? Mozna tak uzywac, że przegladanie jest wygodniejsze. Za to jest pare
spraw, ktore max wkurzaja. problem w tym, że ff jest ciezka kluchowata
kolubryną (wiem, mam to sprawdzone), IE tez (juz tradycyjnie) nie jest
lżejszy, wiec jesli juz ktos latami tkwi przy operze, to nie ma specjalnie
jakichs plusow, ktore go zmusza do przejscia na ff, lub IE. Ze nie wspomne o
innych przegladarkach.

> Nie bez powodu ta przeglądarka przez 10 lat osiągnęła jakieś 2.5% rynku,

to nie dlatego, że jest kiepska :)

> jest po prostu kiepska.

nie; byla swietna, jest teraz najczesciej przecietna, ale bywa
wygodniejsza/szybsza.

> Grono fanbojów przepycha ją na siłę w każdej dyskusji.

poczytaj forum opery, zobaczysz jak owi fanboje wkurzaja sie wlasnie na
opere za permanentny spadek jej jakosci.
Typowy przyklad na to, jak z super poimyslu mozna zrobic....