Re: [ot] IE nie pokazuje picasy? (do uzytkownikow picasy, opery, IE)

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 28 Sep 2011 - 11:26:10 MET DST

Dnia Wed, 28 Sep 2011 10:03:32 +0100, kamil napisał(a):

> Pod IE 7, 8 i 9 Picasa działa bez problemów.
>
> Już to nie raz pisałem i pisać będę - po co ludzie męczą się z Operą?
> Nie bez powodu ta przeglądarka przez 10 lat osiągnęła jakieś 2.5% rynku,
> jest po prostu kiepska. Grono fanbojów przepycha ją na siłę w każdej
> dyskusji.

Odróżniasz działanie przeglądarki jako takiej, a jej działanie z włączoną
identyfikacją, jako inna przeglądarka, o czym jest ten wątek?

Nota bene - nie wiem specjalnie po co włączać przedstawianie się Opery jako
IE. Zalogowałem się do konta Picasy z Opery 11.50 i wprawdzie mam komunikat
"You are using a browser that is not fully supported. Some features may not
work too well, but you are welcome to have a look around.", ale nie bardzo
widzę, co by miało nie działać.

[ Najlepsze związki opierały się na kłamstwie i oszustwach. Zwykle         ]
[ kończą się w taki sposób, więc logicznie będzie tak właśnie zacząć.      ]
[                                              (Jurij Orłow "Lord of War") ]