Re: [W7x64] krotkie zwiechy

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sun 25 Sep 2011 - 21:29:49 MET DST

On Sun, 25 Sep 2011 20:04:50 +0100, "m4rkiz"
<m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote:

>na poczatek process explorer + process monitor i sprawdzanie co dokladnie
>sie dzieje podczas tych zwisow

dzieki. wlasnie kurcze, ze nic sie specjalnego nie dzieje. zadnego
skoku w obciazeniu rdzeni, w zuzyciu pamieci ani systemu ani
podejrzanych programow. zreszta nie wiem czy to jest miarodajne, bo te
zwiechy moga byc na tyle krotkie, ze nie beda rejestrowane przez soft
monitorujacy. ale jak pisalem, nic szczegolnego nie zaobserwowalem.
<rs>