[W7x64] krotkie zwiechy

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sun 25 Sep 2011 - 20:52:54 MET DST

problem pojawil sie chyba wtedy jak zrobilem aktualizacje do firefox
5. potem 6. zauwazylem, ze programy glownie ze stajni mozilli, po
uaktywnieniu ich okna zawieszaja sie na ulamek sekundy, tak z 3,4,5
razy a potem jest ok. ostatnio zaczal mi tak swirowac rowniez TC.
czasami inne programy sie, moze nie zawieszaja per se, ale np. taki
word nie pozwala nic napisac przez ten czas "zawieszenia", a potem
wywala cala linie, ktora sie wpisalo nie patrzac na ekran.
myslalem, ze to moze defragmentacja, ale zdefragmentowalem dysk
systemowy, poza tym nie mam plikow wymiany. pamiec przetestowana.
wirusow nie stwierdzono.
spotkales sie z czyms takim, mozesz podpowiedziec sposob
diagnozowania? z gory dzieki. <rs>