Re: Pagefile - Ciasno

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 22 Sep 2011 - 08:36:33 MET DST

> Ale zamiast zmniejszać, może też przenieść go na inną partycję/dysk:

W EEE901 drugi dysk ma predkosc +/- taka, jak co szybsze pendrive'y... :/
Nie sprawdzalem ale zakladam w ciemno, ze stawianie tam swapa to
spore wyzwanie dla psychiki uzytkownika... ;)

Z reszta - pierwszy tez nie jest demonem predkosci... Mocne
przyciecie pagefile moze wiec przyspieszyc nieco komputerek.

Mam 2 GiB RAM minus grafika, minus 256 MiB na ramdysk
(i tam przekierowane wszystkie tempy), swap wylaczony.
W codziennym uzytkowaniu (Works, Firefox/Opera, Skype,
Miranda, Picasa) nie zdazylo sie, zeby RAMu zabraklo.

Howg!,
Vituniu.