Re: znaczek klawiatura/jezyki w zasobniku systemowym

Autor: Wojciech Wrodarczyk <w.wrodarczyk_at_wp.pl>
Data: Mon 19 Sep 2011 - 15:52:41 MET DST

W dniu 2011-09-18 16:43, 1634Racine pisze:
> Wojciech Wrodarczyk in news:j4v9dt$584$1@node2.news.atman.pl
> [.........]
>
> ja to przynajmniej wiem - dlaczego. pewnie dlatego o czym pisze PRyk -
> "(...) jeden język (...).
> Masz zainstal jeden jezyk? U mnie w: szczegoly > jezyki > ustawienia -->
> jest _tylko_ pl programisty.

jeden język, jeden układ.
Ciekawe, że pisząc pierwszego maila nie było wyszarzone.
Chyba ma to jakiś związek z połączeniem ze zdalnym pulpitem.
Dzisiaj robiłem test i łączyłem się z hostem przez zdalny pulpit.
Zanim rozłączyłem użytkownika lokalnego, miałem możliwość odpalenia
paska języka mimo jednej klawiatury i języka.
Niestety po poprawnym zalogowanie przez zdalny pulpit możliwość zniknęła.
Taka ciekawostka.
Niezbadane są zachowania Windowsa ;-).

pozdr
\ww