Re: routing po podniesieniu interfejsu dialup - Windows 7

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Thu 15 Sep 2011 - 19:36:11 MET DST

Tomek GÅ‚owacki wrote:

>:) Nie no, to wiem i znam. Może źle napisałem - chodzi mi, aby to
>można było robić z automatu po podniesieniu określonego interfejsu.
>
>Owszem, mogę sobie tą jedną linijkę wkleić w *.cmd i dwuklikać po
>podniesieniu międzymordzia ale... nie można jakoś lepiej?

Nie mam "pod ręką" żadnego dialupa, żeby sprawdzić co konkretnie, ale
Vista (i 7-ka) strasznie dużo rzeczy ładują do dziennika zdarzeń.
Uruchomienie dialupa pewnie też się tam znajdzie. A jeśli tak, to potem
już z górki :). Większość (o ile nie wszystkie) zdarzeń z Dziennika
może służyć jako trigger zadania w Harmonogramie zadań. A to, to już
automat pełną gebą :)

--
Pozdrawiam,
Tomasz Zenger