Re: Szukam małego programu do sortowania linii w plikach txt

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 14 Sep 2011 - 22:52:36 MET DST

Użytkownik "sloniu_21" <zapiszmnie@gmail.com> napisał w wiadomości
news:73140e59-cf9c-42f2-9464-057ba0474967@o26g2000vbi.googlegroups.com...
> Poradziłem sobie, konwertując na czas sortowania plik z Windows1250 na
> stary
> Latin2, a po sortowaniu przywracają Windows 1250, sam SORT nie reaguje na
> zmianę strony kodowej i robi po swojemu.

Mój AkelPad ma kodowanie OEM (852 Latin II) i tekst konwertowałem do
tej strony kodowej ale na niemieckim i angielskim Windows XP - dlatego
pewnie nie chwyciło. Spróbuję w domu na WinXP PL.

=====

No właśnie, ja na polskim XP to badałem...

--
Proszę, podpisz petycję...
http://www.petycje.pl/petycja/7778/