Re: [ot] wymiana klawiatury - upsss!

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 14 Sep 2011 - 04:01:43 MET DST

alburnus in news:j4o99v$omo$1@inews.gazeta.pl
> Może ten link coś wyjaśni:
> http://www.usnetizen.com/fix_capslock.php

poczytam, rzucilem okiem poki co, zastanawiajace.
warto tez brac pod uwage, ze - jak mi w pewnym poscie napisano - remapujacy
MS Keyboard Layout Creator produkuje maly plik, ktory potem nalezy tylko
zainstalowac jako swoisty sterownik dla klawiatury zremapowanej.
oczywiscie - gdyby przemapowanie tych klawiszy ktore u mnie dzialaja, jak
dzialaja, polegalo na dlubaniu w reg - why not?