Re: [ot] wymiana klawiatury - upsss!

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 13 Sep 2011 - 12:17:06 MET DST

JoteR in news:j4mops$722$1@inews.gazeta.pl
> Wątkotwórca chce mieć swojego rodzaju hybrydę, czyli układ klawiatury
> "Szwedzki" z możliwością wprowadzania polskich diakrytyków z ALT-em.
> Prezentując opór przed zakasaniem rękawów i stworzeniem własnego układu
> w MS Keyboard Layout Creator (bo to dotneta trzeba mieć i takie tam
> trudności tzw. obiektywne), liczy chyba na to, że ktoś mu podrzuci
> gotowego DLL-a.

ale mojego posta z 5-tej godziny to juz nie chcialo sie przeczytac, co? :)
Tylko dyrdymalki zlosliwawe wypisywac.
A napisalem rano :jeszcze prosciej niz w root poscie:

Naciskajac "z" mam "z", "a" drukuje "a". itd
Znak "5" drukuje "5" itd
zachowanie/funkcje klawiszy: shift,capslock, ctrl,fn,... - jest OK.
Diakrytyki - OK.

A wiec w czym problem z nowa klawiatura? Z drukowaniem pozostalych (poza
literami i cyframi) znaków.
Np. jest klawisz: "<" "," - o ile w starej drukowalo to co widac,czyli "<"
",", to nowa drukuje: "(" "="
Albo: klawisz "&" "7" drukuje "#" "7".
czyli poza literami i cyframi drukuje INNE znaki niz widac.

> Przynajmniej tak odczytałem tę jeremiadę na kilku
> grupach.

a ta informacja to po co nam? inteligentna, że temat jest na kilku grupach?
:) jest na 3-ech. przyjete w sieci od lat.