Re: ActiveArmor Firewall - jak odinstalować

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 12 Sep 2011 - 21:32:36 MET DST

Dnia Mon, 12 Sep 2011 09:34:51 +0200, kmark napisał(a):

> Zajrzałem na stronę
> https://groups.google.com/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/browse_thread/thread/d75d13d8cc823175?hl=pl#
> a tam moje posty wyglądały kiepsko (brak polskich znaków).

To akurat raczej (IMVHO) wina Google'a.

> Więc pomyślałem, że u czytających posty przez OE również jest kiepsko.

U siebie w 40tude widzę bez najmniejszych problemów, w nagłówkach kodowanie
masz zadeklarane raczej tak, jak być powinno. Jeżeli jakaś osoba z OE ma
problem, to podejrzewam, że prawdopodobnie przez swoje własne ustawienia.
Ale chcesz - można sprawdzić - odpalę OE czy Windows Live Mail i zaciągnę
posty z grupy. :D

[ Kobieta, to jedyna zdobycz, która czatuje na swojego łowcę...            ]
[                                                              (Jörg Knör) ]