Re: [ot] wymiana klawiatury - upsss!

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 12 Sep 2011 - 16:02:22 MET DST

m4rkiz in news:j4kssp$l2n$1@dont-email.me
> jakis program do remapowania klawiszy, nie polece bo nie uzywam, ale temat
> byl poruszany pare razy i w archiwum znajdziesz

gdzies uprzejmie doradzono mi
http://windows.microsoft.com/pl-PL/windows-vista/Create-your-own-keyboard-layout
ale wydaje mi sie to armata na muche: klawiatura jest europejska, prawie
identyczna jak stara, ma tylko pare dod. znakow szwedzkich. a ten soft wyzej
to i 10 MB, i do tego wymaga dotneta, ktorego omijam jak moge.