Re: Win7 32 czy 64 bit?

Autor: Adam <a.g_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Sep 2011 - 15:49:40 MET DST

W dniu 2011-09-12 14:34, Mariusz Kruk pisze:
(...)
> Być może. Ja np. po raz kolejny mogę przytoczyć Wormsy, które kiedyś
> kupiłem na Amazonie, a które wtedy jeszcze miałý napisane "XP or
> higher". Obecnie zostało już tylko "XP".
> Poza tym, skądś jednak te wpisy w Windows 7 Compatibility Center się
> biorą, nieprawdaż? (pomijam już to, że część wpisów że gra w ogóle nie
> działa jest na wyrost, ale niektóre mają explicite napisane, że wersja
> 32-bit działa, a 64-bit nie).

> Owszem. Jest niewielka. Ale trzeba mieć świadomość, że może być.
> (a jak ktoś jeszcze ma specyficzne potrzeby typu stary sprzęt, to już
> [...]

Przy okazji pytanie, bo jeszcze nie próbowałem:

Kurzy mi się stary skaner do filmów, na szynie SCSI. Jeżeli nie znajdę
(nie wiem, nie próbowałem) do niego sterowników pod Win7/64, to czy uda
się zmusić emulator XP (znaczy się windowsowy "wbudowany" VirtualPC),
aby toto obsłużyć? Mam na myśli jakiś Twain i Vuescan, czy jak to tam
się nazywa. Ciekawe też, czy Adapteca SCSI Win7 "umie" obsłużyć. Mam
takich kart kilka różnych.

--
Pozdrawiam.
Adam.