Re: Win7 32 czy 64 bit?

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Mon 12 Sep 2011 - 14:29:27 MET DST

Mariusz Kruk pisze:

> Chyba że akurat nie. O ile dużą część "użytków" puścisz bez problemu
> w XP-mode, o tyle z grami już tak różowo nie jest. Owszem, nowości
> raczej działają, ale ze starszymi rzeczami potrafi być problem.

No właśnie chciałbym sie ustosunkować do Twojej uwagi, ponieważ w tym
środowisku chodzą normalnie takie gry, jak Blade of Darkness, Rune
(Halls of Valhalla), Unreal Tournament pierwszy i szereg innych. Prawdę
mówiąc, jeszcze sie nie spotkałem z aplikacją, która miałaby jakieś
problemy. Być może nie miałem okazji, aczkolwiek korzystam z wielu
różnych. Wg mnie problematyczność jest znikoma (w sensie własnych
doświadczeń z ta wersja OS-a na kompach stacjonarnych czy przenośnych...)

Pzdr, OMSON